Klubbkläder

Västra Frölunda Badminton har via leverantörerna Adidias, Forza och Craft tagit fram klubbkläder som används vid tävling och seriespel eller andra tillfällen när man representerar klubben.

Klubbovarallen är specialdesignad från Adidas i våra färger grönt, vitt och rött. Klubbtröjorna hämtar vi Craft och kan kombineras med shorts eller kjol från Forza. Alla klubbkläder finns tillgängliga i herr-, dam- eller junior/barn- modell samt storlekar.

Kläderna levereras tryckta med klubbemblem och sponsor loggor. Man kan även beställa kläderna med namntryck, stort tryck på matchtröjans rygg samt litet tryck på overallens bröst och initialer byxorna.

Klubben lagerhåller inga kläder utan anordnar gemensamma beställningstillfällen någon gång per termin som annonseras via Nyhetssidan eller annan kommunikation eller när tillräckligt stort intresse finns. Detta för att kunna göra större beställningar hos leverantören samt effektivisera tryckningen.